Emballage og levering

For at sikre optimal friskhed og kvalitet sendes alle Attilus-caviar- og størprodukter fra dag til dag med ispakker og termoisoleret emballage for at holde varerne på perfekt køl i op til 24 timer.

Leveringsdestinationer for caviar

Attilus leverer i Tyskland og lande i Den Europæiske Union.

For leverancer til en adresse i @country_list_all (eksklusive øer) tilbyder vi 3 leveringsmuligheder:
(Alle priser inkluderer moms på 19%)

@delivery_options_table_all

For yderligere leverancer, uden for leverings mulighederne beskrevet af os, er der 1 mulighed:
(For mere information kontakt os venligst)

Kurer: Fastlands-Europa næste dag op til € 80

 

Vi ønsker at gøre alt for at betjene vores kunder, så har du et særligt leveringsbehov, bedes du kontakte os.

 

Leveringsvilkår

Afsendelse sker normalt enten samme dag, du bestiller (afhængigt af tidspunktet - fx før kl. 12) eller dagen før den angivne leveringsdato. Processen afhænger helt af den valgte leveringsdato. Selvom vi normalt afsender dine varer ifølge dine specifikke krav, så kan det ske, at vi er nødt til at sætte din ordre i kø, så der går op til yderligere 2 dage med at behandle den. I så fald kontakter vi dig snarest på telefon eller e-mail for at aftale en ny leveringsdato med dig og minimere eventuel ulejlighed for dig.

Er du ikke hjemme til at modtage din ordre, bedes du efterlade en underskrevet besked til kureren med information om at aflevere pakken tæt på din adresse. Du har herefter ansvaret for leverancen.

Modtager du ikke din ordre inden den angivne tid, så kontakt speditøren med dit sporingsnummer eller kontakt os hurtigst muligt.

 

Kundetilfredshed og refusion

Det er klart, at vi ønsker du skal være glad for dit køb hos Attilus, så vi anbefaler at komme varerne på køl med det samme og opbevare dem under perfekte betingelser.

Uåbnet kan vores caviar normalt holde sig 3-6 måneder. Når den er åbnet, anbefaler vi at spise den inden 2-3 dage. Holdbarhedsdatoen for størprodukter fremgår af emballagen.

Er du uanset grund ikke tilfreds med dit køb, så kontakt os, så vi kan aftale ombytning, returnering og refusion.

Normalt tilbyder vi ikke refusion, da vi ikke har sikkerhed for, hvordan caviaren har været opbevaret og vi ikke sælger et produkt igen, når det først har været sendt til en kunde og er returneret igen. Under særlige omstændigheder tilbyder vi hel eller delvis refusion.

Vores produkter